נפתחת לך דלת לשינוי..... שינוי החיים שלך
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לילי ירדה 13 ק"ג ונראית נהדר
  בתמונות בדף זה ובדפים הנוספים הקשורים לדיאטה  מופיעות תמונות אמיתיות של היורדים במשקל.
 
אנשים נורמלים ולא דוגמנים כמו ברוב הפרסומות.....שמנמנים היורדים במשקל באופן נורמלי ללא מאמץ מיוחד....
 
בסוף הדף קישורים למאמרים מעניינים בעניין השמנת יתר ותזונה
 
 
 
 
הוספת תגובה
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 יסמין,המהממת ושחקנית מוכשרת,
21ק"ג למטה ועוד ממשיכה. נא לשים את הסמן על התמונה...
 







המפגשים האישיים מתקיימים בקליניקה בתל אביב. בן יהודה 32 , בית אלעל קומה 6 חדר 617   לקביעת תור : 0587999565

וגם בחולון וראשון לציון. 
 
< כאן קישור חיזוק לשיטתי במחקר חדש
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
V> רגינה וקלרה אמא ובת ירדו ביחד 50ק"ג.....Wink
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 כדורים להרזיה....מומלץ
כדורי הרזיה - המטרה, לאכול פחות בזמן הארוחה..
להפסיק לרעוב בערב ובלילה. לחנותינו...
ערכת הרזיה
ל "הרזיה שפויה"
איכלו בהגיון ועודף המשקל ירד !!, ...
 
דף השער
פורום האתר
דיאטה ללא קושי
תכנית תזונה שבועית
ירדו במשקל...תמונות
מזונות - על, שישנו את חייך
דיקור אוזן מהו ?
שמן ובריא??!!!
משקאות ממותקים ושבץ מוחי !!
השמנה והשפעתה על העובר
הרגעת רעב
מזון ובריאות...סוגים והקשר
הקשר שבין דיאטה וקלוריות
תה סנצ'ה וסיבים ? מחקר
תה ירוק - ודיכאון
השמנה והריון
תה ירוק מסלק מיומות (שרירנים)
תזונת חורף
טמפרטורת המזון ואיברי הגוף
השמנת יתר והנזקים מכך
תה ירוק "סנצ'ה"
דיאטה ברפואה הסינית = איזון
מיתוסים בתזונה - אכילה נכונה
השמנת יתר אצל ילדים
כדורים להרזיה
תזונה ותפקוד המח
השמנת יתר בגיל הזהב
סרטן אצל גברים שמנים
תה ירוק נגד סרטן
השמנת יתר וכאבים
סיבים תזונתיים לבריאותך
אכילה מודעת
צבע המזון - מזרח ומערב
דף נחיתה להרזייה
הרזיה,חיסון וניקוי רעלים
מחקר המחזק את שיטתינו
סוד ההרזיה...האנדקס הגליקמי
תזונה וזקפה
סיבים תזונתיים חיוניים לבריאות
תזונה ודיאטה
גמילה מעישון ורפואה סינית
סכרת ורפואה סינית, מאמר מקצועי
עקרונות הרפואה הסינית
LOOSING WEIGHT
תזונה לגיל השלישי
טיפים בתזונה
למה משמינים
"תזונה סינית"
הפרעות אכילה
קליניקה לרפואה סינית
סרטן ותזונה...הקשר הצמוד
מכתבי תודה גלריה
מטופלים שרזו.....גלריה גלריה
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
אורית המקסימה לא תמיד היתה כ"כ חטובה...
נו איך 15 ק"ג פחות נראים על ילנה היפה...?
 
 
 
 
 
 
 
 
ריבה רזתה 30 ק"ג, ונעלמה לנו...)-:
אושרת ירדה 16 ק"ג ועוד יורדת...יש עוד קצת..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
סתםםםם....לא אמיתי...Ouch
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 כתבת וידאו : לסירטון נא להקליק על התמונה
 
 
ובעניין הרזיה.....  משמאל (התמונה מתחלפת במעבר הסמן)  סיגלית, הורידה 50 ק"ג !! .... תמונות נוספות בקישור "דיאטה ללא קושי"
 
 לקביעת תור : 0587999565

תכנית הרזיה ייחודית, המבוססת על עקרונות הרפואה הסינית ותואמת את ההרזיה לפי הגנים.
העתיד והעבר חוברים בהצלחה.
התכנית השומרת על תזונה נכונה , דלת קלוריות, וללא תחושת רעב.
התכנית אישית וכוללת :
איבחון שבועי, תכנית תזונה שבועית, ודיקור שבועי

ירידה חודשית ממוצעת :2-6 ק"ג. (ככל שעודף המשקל גדול יותר הירידה תהיה מהירה יותר) 
 
 אלפי מטופלינו מזה 12 שנים, יעידו על הצלחה מסחררת ושמירה על המשקל לאורך זמן.
 התכנית מותאמת גם לנשים בהריון...(אין שום סיבה להשמין בהריון ולהאבק עם עודף המשקל אחרי הלידה !!)

 המחיר.....300ש"ח בלבד לחודש (4 מפגשים - אחת לשבוע) !!
 כל שבוע תנתן תכנית אישית, ינתן ייעוץ אישי דיקור אוזן  ויערך מעקב.
 
  תמיכה יומית בין מפגש למפגש תנתן בטלפון עד 12 בלילה.
 
  המחיר אינו כולל  את התה שלנו (מחקר חדש מאשר את שאני טוען מזמן..) - לינק ,
 ואת הסיבים התזונתיים - לינק. שתי אלו מהווים חלק אינטגרלי בשיטה. ומחירם בהוזלה ענקית למטופלינו,
 דרך בית המרקחת: כ 100 ש"ח לכחודשיים.
 
  מספר חודשי הטיפול אינו מוגבל.
 
 להסבר מפורט אודות עקרונות השיטה נא להכנס לקישור

 
ימי הקבלה הינם : ראשון ושלישי מ 17.30 עד אחרון המטופלים,
                           שני וחמישי מ 08.30 עד 20.00 . 
                    לקביעת תור : 0587999565
המרפאה : בן יהודה 32, בית אל על, חדר 617 , ת"א. וסדנא אישית בקבוצה קטנה בראשון לציון
דיאטה לילדים :
   תכנית דיאטה לילדים מגיל 6 המבוססת על המזונות המוכרים להם,  תוך שימת דגש  על שינוי הרגלי התזונה לתזונה נכונה ומאוזנת.  בשיתוף מלא של הילד.  כמו כן נעשה שימוש במדבקות אוזן מיוחדות למניעת התקפי רעב והתמכרות לדברי מתיקה.  
פניות
גולשים
 
 
 
 
 
 
קישורים לכתבות: 
ולמעוניינים לדעת:
 
כתובת בית המרקחת שלנו : העליה 11 ת"א. ( בין צומת ככר המושבות לרח' לוינסקי ) מספר דקות מהתחנה המרכזית והטלפון: 036397777
 
המרפאה שלנו: בית אלעל, בן יהודה 32, קומה 6, חדרים 617-618-619, תל-אביב  
 
 ClapClapThumbs UpThumbs Up פתחנו דף מיוחד המביא לכם תוצאות של בדיקות שונות לפני ואחרי טיפול - אצלינו. כל המטופלים הגיעו לאחר שנואשו מטיפולים, ביופסיות, ובדיקות מרובות. שנים של סבל.  והתוצאות מדברות בעד עצמן.
 
בין הטיפולים: טיפול לאיזון הורמונלי של פרולקטין אצל גבר, איזון שומני כבד, איזון תפקודי כבד ועוד. אנא ראו דף מתאים מימין.  
 
 
ראה כתבה
הוספת תגובה
 
 
 
 
 
  
 
 
אוזלם ( 15 ) השילה 20 ק"ג.. הציבו את הסמן על התמונה..

פריכיות אורז עדיפות על לחם
ישנה מחשבה שגויה שלחם משמין ושעדיף לאכול פריכיות אורז. העניין הוא שכאשר על שתי פרוסות לחם יש מקסימום מקום לשתי כפות ממרח כלשהו, על ארבע פריכיות אורז נוכל בלי לשים לב להגיע גם לארבע כפות ממרח, ואז לא חסכנו קלוריות, שומן או פחמימות.

ההמלצה שלי: הקפידו על לחם איכותי, בדקו שהוא מכיל דגנים מלאים, הציצו לכמות הנתרן בטבלת הסימון התזונתי (רצוי שתהיה נמוכה ככל האפשר) ובחרו את הלחם האיכותי ביותר הטעים לכם. לכל אוהבי הלחם – שלבו אותו בכמות מוגבלת בתפריט היומי.


גרנולה ודגני בוקר הם דבר נפלא
לא, לא ולא. הם רק נראים בריאים. הם מכילים ברובם כמות גדולה של סוכרים ושל שומנים. אומנם הם מתהדרים באיכות הדגנים המלאים, אך אין מדובר במזון בריאות ובוודאי שלא במזון שיקדם אתכם בתהליך הירידה במשקל.

ההמלצה שלי: אם ממש מתחשק לכם לשלב מדי פעם גרנולה בתפריט, הכינו גרנולה ביתית ובריאותית בעצמכם, הכניסו למתכון שיבולת שועל, פירות יבשים טבעיים, זרעים ואגוזים, הקפידו להמתיק אותה עם מעט דבש, סילאן טבעי או ממתיק מלאכותי נוזלי על בסיס סוכרלוז, השתמשו במעט שומן איכותי כמו טחינה או שמן צמחי נוזלי.


מזונות לייט טובים לדיאטה
אל תתפתו לאכול מוצרים שעל האריזה שלהם כתוב "לייט" (רטבים לסלט) או "מופחת קלוריות" (חמאה או מיונז). הסימון הזה מעיד שהמוצר מכיל עד שני שלישים מכמות הקלוריות שיש במוצר המקורי. גם מוצר הלייט עלול להיות עשיר בקלוריות. חמור מכך: לא פעם הוא טעים פחות, וכדי להרגיש את טעמו ניאלץ לשים ממנו יותר. אז מה הרווחנו מזה?

ההמלצה שלי: השתדלו להמעיט במזונות שמנים כמה שאפשר, ואם ממש מתחשק - אכלו מעט מהמוצר המקורי. אם אהבתם את המוצר גם בגרסתו המופחתת, עדיין יש להקפיד על אכילת כמות קטנה.


אוכל מוכן שאינו דורש טיגון הוא מצוין
גם הצ'יפס וגם השניצל המוכנים טוגנו לפני שהוקפאו, כך שאם אכלתם צ'יפס מוכן שרק חיממתם בטוסטר, לא הרווחתם בריאות ולא חסכתם בקלוריות.

ההמלצה שלי: האם מדי פעם, כאשר אתם מכינים שניצל וצ'יפס לילדים, מתחשק לכם גם? שבו, תאכלו איתם, הקפידו על כמויות סבירות ואל תשכחו את סלט הירקות בצד.


חטיף ללא כולסטרול אפשר לאכול בלי חשבון
חטיפים כשמם כן הם - חוטפים אותם בלי חשבון, כך שבדרך כלל אינכם שמים לב שאכלתם שקית שלמה של החטיף או נישנשתם מזו של הילד. אם החטיף לא מטוגן או ללא כולסטרול, מופחת שומן או מחיטה מלאה - אין בכך כדי להעיד על טיבו.

ההמלצה שלי: המעיטו באכילת חטיפים בכלל. אם אינכם רואים אפשרות אחרת, תבחרו בחטיפים הכי פחות גרועים כמו בייגלה או פופקורן (מומלץ שתכינו בעצמכם ללא חמאה או מרגרינה). התחליף הבריא יכול להיות אדממה או פולי סויה קפואים.


גלידת סורבה וארטיק קרח ידידותיים לדיאטה
מדובר בשני ממתקים מרעננים המכילים 0% שומן, אך מכילים כמויות סוכר לא מבוטלות.

ההמלצה שלי: כאשר אתם בוחרים גלידה, שימו לב לכמות השומן ולכמות הסוכר שהמוצר מכיל. היום יש היצע רחב של גלידות טעימות דלות בשומן ודלות בסוכר. תוכלו לשלבם בכמות מוגבלת בתפריט היומי.


פירות הם תחליף לארוחה
אנחנו, אנשי התזונה, בעד פירות, אבל גם כאן אין צורך להפריז. פירות הקיץ מפתים מאוד, ולא פעם תעדיפו קערת פירות עשירה בסוכרים על חשבון ארוחה עיקרית המכילה את כל אבות המזון.

ההמלצה שלי: אכלו שתיים עד שלוש מנות פרי בין הארוחות ולא במקומן. אם קשה לכם לעמוד בפיתוי, אל תכניסו הביתה את כל הסופר, אלא רק שניים עד שלושה סוגים שונים.

ולסיום, תשעה טיפים לירידה במשקל:
• הקפידו על אכילה מסודרת, כל שעתיים עד ארבע שעות.

• השביעו את קיבתכם בארוחה עיקרית (בוקר, צהריים או ערב) או בארוחת ביניים (פעמיים־שלוש ביום).

• הקפידו על הכמויות בכל ארוחה.

• שתו 10 כוסות מים ביום והימנעו משתייה מתוקה.

• איכלו פירות וירקות.

• הפחיתו בממתקים ובחטיפים.

• איכלו מזונות עשירים בסיבים תזונתיים.

• הקפידו על אכילת דגנים מלאים, שומן טוב ומזון דל בסוכר ובשומן רווי.

• אל תשכחו פעילות גופנית לפחות ארבע פעמים בשבוע.
 
מחקר אודות תזונה נכונה.......אצלינו מטיפים לכך כבר עשרות שנים
 
 
ע"פ מחקר חדש המתפרסם ב- Journal of the American Dietetic Association אנשים במשקל תקין, כולל כאלה שהפחיתו משקל רב בעבר ומצליחים לשמור על משקלם, נוהגים לאכות לעיתים תכופות יותר מאשר אנשים עם עודף משקל.
המחקר עקב אחר 250 אנשים במשקל תקין למשך שנה, ומצא שאלה שסבלו מעודף משקל נהגו לאכול חטיפים (מעבר לארוחות הסדירות) בתדירות נמוכה יותר מאשר אנשים עם משקל גוף תקין. עם זאת, הסובלים מעודף משקל עדיין צרכו כמות קלוריות גדולה יותר והיו עם פחות שעות פעילות גופנית במהלך היום. 
החוקרים מציינים שמחקרים קודמים הראו שאנשים שאוכלים בתדירות גבוהה יותר הם עם משקל נמוך יותר, אך הסיבה לכך אינה ידועה. במחקר זה נעשה נסיון להבין את המנגנון שפועל בקרב אנשים שאיבדו משקל רב ואשר מצליחים לשמור על הירידה במשקל.
החוקרים ניתחו מידע שנאסף בשני מחקרים שנערכו ע"י ה-NIH . במחקר אחד נבחנו הרגלי האכילה של אנשים עם עודף משקל או השמנת יתר (ע"פ BMI של בין 25-47).
האנליזה השנייה בחנה גברים ונשים במשקל תקין עם BMI של בין 19-24.9 , כאשר כמחצית מהם איבדו למעלה מ-13 ק"ג ואשר הצליחו לשמור על משקלם למשך יותר מ-5 שנים.
החוקרים מצאו שבממוצע, האנשים במשקל התקין אכלו 3 ארוחות ביום ושני חטיפים קטנים נוספים מידי יום, בעוד שהסובלים ממשקל יתר אכלו 3 ארוחות ביום ורק מנת חטיף נוספת אחת ביום.
מבחינת צריכת קלוריות יומית, הקבוצה ששמרה על משקלה צרכה בממוצע כ-1800 קלוריות, בהשוואה לאלה שהיו משקל תקין שצרכו בממוצע 1900 קלוריות , ושל למעלה מ-2000 קלוריות בקרב קבוצת בעלי המשקל העודף.
שומרי המשקל היו הפעילים ביותר גופנית, עם שריפת כ-3,000 קלוריות בשבוע באמצעות פעילות גופנית, וזאת בהשוואה לכ-2000 קלוריות בקרב בעלי המשקל התקין ו-800 בלבד בקרב אלה עם משקל עודף.
החוקרים מסכמים שאנשים המצליחים לשמור על הורדת המשקל שלהם מתאפיינים באכילה תכופה יותר וביצוע של יותר פעילות גופנית, כמו הליכה יומית של של 60 דקות, 7 ימים בשבוע.
החוקרים מקווים שבעזרת מחקר זה ואחרים ניתן יהיה לפתח המלצות ותמיכה בקבוצה גודלת והולכת של אנשים שהצליחו להפחית ממשקלם ושמעוניינים לשמור על הירידה במשקל לאורך זמן.
,Journal of the American Dietetic Association Volume 111, Issue 11 , Pages 1730-1734, November 2011

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 מוראל רזתה 12 ק"ג, נראית מליון דולר...
תאמינו או לא, אירית רזתה 38 קילו !!!
כך נראים פחות 22 קילו
כך נראים פחות 22 קילו
 ענת ירדה 14 קילו אחרי לידה, ולאט חוזרת לעצמה..
ז'אנה פחות 14 ק"ג...
אירן ירדה 12 ק"ג
ירדה במשקל 15 ק"ג
כן, זו אותה אחת מלמעלה...
 
 
 
 
 
  
 
 
ולדימיר הוריד עשרות קילוגרמים....ועוד מוריד... נא להציב את הסמן על העכבר
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
שימו את הסמן על התמונה.....כן זו אותה אחת...!! Big smile
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
אורי רזה ב 12 ק"ג !!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לא תמיד נראתה ככה....מקסימה, אמא ל 4 קטנים !!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ירדה 20 ק"ג
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
פנינה השילה 20 ק"ג ומרגישה נהדר..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
יהודית 15 ק"ג למטה....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
גם שלום רזה 14 ק"ג עד כה

ולדימיר, טבח, אוהב אוכל.....

השיל ממשקלו 25 ק"ג ו....נעלם...
 
התמונה מתחלפת במעבר הסמן.
 
 
בדף השער תמונות נוספות מתוך המאות שרזו
ירד 15 ק"ג....

דיאן המקסימה הורידה 12 ק"ג ועוד ממשיכה....

כל הזכויות לתוכן דף זה שמורות לMINIELY ISRAEL ©
האחריות לתכנים בדף זה חלה על MINIELY ISRAEL באופן בלעדי
עד לרגע זה ביקרו באתר 586643 מבקרים. האתר עודכן לאחרונה ב 10/02/2016 08:49:43
אתר זה מנוהל במערכת www.metaplim.co.il © מטפלים - בית למקצועות הטיפול והיעוץ